tisdag 25 september 2012

Mirakel


Alltså, den här mannen, Richard Branson. Han har så rätt. Det är ju precis så det är. Bra och framgångsrika företag bygger på att någon har en mission. En vilja att påverka. Att man tror på något. Brinner för något. Att man bryr sig och passionerat vill lägga hela sin själ i att göra skillnad. Det är ju det som är hela tjusningen. Love it!


Efter Robin Sharmas seminarium är jag lite nyförälskad i mina företag. Eller jag har alltid älskat alla mina bolag (ok, med ett undantag) gränslöst från start och varje dag. Men ibland behöver man fylla på med vitaminer, energi, inspiration och kärlek. Det gjorde jag i fredags. Glad att jag har skapat plattformen där jag kan påverka och leva ut min passion och förverkliga min mission. En plattform att skapa mirakel på.

En annan man jag gillar skarpt är ju Peter LeMarc och imorgon händer det. Imorgon släpper han sitt nya album. Yey. För att piska upp förväntan lite kommer lite feelgood och mirakel här. Men det bästa kommer efter miraklet, så om du vill lyssna, håll ut. I got sunshine on a cloudy day!

Nu ska jag gå och träffa mina älskade kunder på pilatesmattan och se om vi kan göra lite skillnad. Väntar mig mirakel!

Peter Lemarc – Vänta dej mirakel! - Live


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar