torsdag 6 november 2008

Fantastiska barn


Här på Koh Lanta kretsar allt runt barnen. Det är i princip bara barnfamiljer här och alla ska stanna länge. Att få guppa med sin 18 månaders bebis i poolen och att se sin 6-åring bara ha roligt med kompisar och att hela tiden få vara med, och samtidigt träffa alla dessa trevliga föräldrar. Utan måsten, utan att laga mat, utan att behöva städa, utan att ha en massa måsten, är egentligen ofattbart. Klockan tre tycker vi att dagen har varit såååå lång, vi hinner med så mycket mer, men ändå inte. Datorn som varit min bästa kompis i många år, får inte samma uppmärksamhet. Jo, jag erkänner, liiiite stressande är det att inte hinna sitta framför datorn timmar i sträck, men jag har ändå coolat ner mig 80 % redan tror jag. Vilken känsla, den går inte att förklara.


Imorgon bitti är det två timmars ashtanga yoga igen - vem har tid med det tre gånger i veckan hemma? Ja, ni hajjar, I won´t rubb it in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar