måndag 31 december 2012

Tack för allt 2012

Varje år bär med sig nya saker. Jag tackar allra ödmjukast för allt jag lärt mig och fått med mig under året, alla fantastiska människor jag mött, som berikat mitt liv. Tack familjen som vill dela drömmar och skapa nya. Tack alla som fyller mig med kärlek, som jag haft djupa samtal med, som finns där när vi behövs för varandra. Tack mamma, för allt. Tack alla fantastiska medarbetare som tillsammans med oss skapat tusentals hallelujah moments och välmående för hundratals människor.

Varmt tack. Hjärtat står öppet. Våga go with the flow och krångel inte till det!
När 2012 går över till 2013 läser jag den här boken. Richard, som är en stor förebild, skriver bland annat: Affärsverksamhet måste berika andra människors liv, annars är det helt enkelt inte mödan värt. Sant. Och min viktigaste drivkraft. Han är också en förebild i att sjösjätta nya projekt, i socialt engagemang, i att lita på sina medarbetare, våga hoppa utan fallskärm, genomföra äventyr och ha roligt. Han är bara arton divisioner över mig.

Känner lite som Arja... jag vill tacka livet, som gett mig så mycket!
När det här är min temporära vardag kommer det så enormt många bra nya tankar, idéer, projekt.
Så okejra, tack till mig själv, som drivit det hit. En gång till.

 2013 ska jag bidra än mer. Leva än närmare kärnan. Och öppna fler dörrar. Dansa, älska, leverera och leva. Bring it on!

Olle Ljungström – Rock 'n' Roll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar