lördag 22 september 2012

Det. Är. Ingen. Uppoffring.

Det är oerhört kul att det här med stärkelsefri kost intresserar så många! Frågorna strömmar in. Men VAD äter du? Är det inte jobbigt? Vad har man till istället för potatis/ris/pasta? Önskan om mer inspiration har kommit. Så jag bjuder på kvällens middag. Nej, det är verkligen ingen uppoffring.

Babyspenat, rödlök, gul paprika och körsbärstomater, massor av olivolja
och vitvinsvinäger, nymalen peppar och lite flingsalt.
Nykokt smörslungad sparris på det.

Lammfilé som smälter i munnen.

Portobello med grädde.

En god och tung Rioja.

Mogen camembert och en brie på getmjölk.

En kaffe och en liten chokladbit på det. Det är ju ändå lördag. 
Nej, som sagt, vad skulle vara jobbigt eller uppoffrande med detta? Det är ju det bästa. Njut och må bra!

Nu när jag är klar med Nakendiscot får jag ju sätta fart med den här.
Medan den är på allas läppar.

Höga tofsförväntningar. IGEN.

P har valt kvällens låt, som han tycker passar bra på mig. Jag fattar ingenting...

Queen – I Want It All

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar