lördag 6 december 2008

Relaxed Bay igen!

Vi har haft en magisk dag på Relaxed Bay. Började med brunch hos den franska kocken, scrambled eggs, bacon, färskpressade juicer, rostat bröd, pannkakor, färsk frukt och gott kaffe!
Sen valde lilla D att sova i drygt en och en halv timma, lyx! Men jag förstår henne, att knoppa in efter den brunchen i vagnen i skuggan under bambutaket bakom myggnätet, ganska så najs!

Stora B övade sig på att snorkla och letade snäckor på stranden. Så jag kunde läsa flera sidor i min bok! Och vi låg på stranden för andra gången sedan vi kom hit. En relaxed day som slutade med glass och chokladmousse hos franska kocken och sedan fick vi skjuts ända hem till dörren av resortens chaufför! Lyx igen!

Sen har barnen ätit korv och potatismos och somnat som stockar och vi hämtade ljuvliga nudlar med skaldjur - två portioner för 100 bath (25 kr)! Det ska va' gött att leva annars kan de' kvetta!

1 kommentar:

  1. Hallå!
    Låter helt underbart! Här har ju snön försvunnint för lääänge sedan och vi får hålla tillgodo med mörka dagar som regnar bort.... Men det kan ju bara bli bättre. I morgon kl 8 är det Luciafirande på Myran, så jag skickar ngt kort sedan så D får se vad hennes kompisar pysslar med:) Ekorren och Igelkotten har sedan tillsammans kl 8.30. Nu är det snart Jul, och då bär det Norrut mot en vit jul:) Glöm inte att dyka lite åt mig också!! Kram M

    SvaraRadera